Newsletter email marketing

newsletterNewsletter email marketing je namenjen podjetjem za pošiljanje reklamnih oglasov zainteresiranim strankam po e-mailu. Vedno več podjetij se v današnjem času poslužuje tega načina oglaševanja in pošiljanja reklamnih gradiv trenutnim in potencialnim strankam. Newsletter email marketing je zelo dober način, da se podjetje povezuje s svojimi strankami in nenehno ostajajo z njimi v stiku in poslovnem povezovanju preko e-pošte. Pošiljanje preko e-pošte je cenejše, hitrejše ter daje strankam za proučevanje razumljivejše podatke.

Newsletter email marketing postaja vedno bolj pogosto uporaben in značilen tip oglaševanja za večino podjetij. V največji meri se takšnega načina oglaševanja poslužujejo trgovci na debelo. Podjetja z večjimi proizvodnimi linijami, večjo prodajo in za posebno ponudbo imajo običajno več informacij, kot jih lahko dajo v danem trenutku. Zato je newsletter email marketing dobro orodje, kjer so priročno predstavljene prodajne poti, ki vodijo stranke neposredno do uradnih spletnih strani podjetja, kjer so še bolj podrobno predstavljen izdelki oziroma storitve s katerimi se podjetja ukvarja.

Za manjša podjetja, ki imajo skromen marketinški proračun, je newsletter email marketing zelo dober način, da ostajajo nenehno v stiku s svojimi trenutnimi in potencialnimi strankami, saj so za ustvarjanje email newsletterja stroški precej nižji, kot npr. za oglaševanje na televiziji ali radiju.

Uspešne newsletter marketing strategije so:

  • Razvoj rezervnih vsebin – to pomeni, da podjetje napiše nekaj člankov, ki jih lahko objavi kadarkoli v mesecu, ko ni dovolj aktualnih novic.
  • Prebrati reklamne letake od konkurenčnih podjetij – dobro se je seznaniti s tem, kako zgledajo in kaj ponujajo reklamni letaki od konkurenčnih podjetij.
  • Raziskati mnenja bralcev – pregledati druge spletne strani in mnenja bralcev in si s tem ustvarjati teme za prihodnje pisanje reklamnih letakov.
  • Partnerstva – razvijati odnos s konkurenčnimi podjetji in ustvarjanje partnerska povezovanja.
  • Reciklirati – uporabljanje vsebin iz blogov in raznih forumov.
  • Zmanjšanje dolžino ter pogostost objave – bolj učinkoviti reklamni oglasi so kratki in jedrnati.
  • Spodbujanje povratnih informacij – dobro je da pripravite bralce k temu da komentirajo vaše vsebine.
Responses are currently closed, but you can trackback from your own site.

Comments are closed.