Ključne besede za optimizacijo spletnih strani

Optimizacija spletne strani je proces v katerem se spletno stran priredi oziroma optimizira za iskalnike, z namenom da jih slednji najlažje pregledajo in najhitreje ocenijo.

optimizacija spletnih straniPri optimizaciji spletnih strani imajo zelo pomembno vlogo pravilno izbrane ključne besede, saj le-te lahko poskrbijo za uspeh vaše spletne strani. Ko potencialni kupci po spletu iščejo spletne strani in če se vaša ne pojavi med rezultati iskanih ključnih besed, potem vaše spletne strani ne bodo našli.

Ko se odločate o določanju ključnih besed, je najbolje, da se postavite v vlogo kupca in odmislite svoje predstave o vaših ključnih besedah. Ko izdelujete spletno stran morate biti pozorni, da uporabljate ključne besede povezane z vašo vsebino, ki so popularne in dovolj iskane. Temu se reče optimizacija ključnih besed.

Izbira ključnih besed spletne strani:

  • iskanje in določanje ključnih besed je prava umetnost,
  • uporabljamo popularne ključne besede, katere uporabljajo tudi naši uporabniki oz. kupci,
  • priporočljiva koncentracija na 3-5 ključnih besed,
  • analize konkurence, če ta seveda obstaja.

Pri izbiri ključnih besed, je pametno, da si vzamete čas in pregledate vse besedne fraze, ki so povezane z vašo spletno stranjo in vsebino. Preglejte tudi spletne strani konkurentov in preglejte kakšne ključne besede uporabljajo. Šele nato se odločite, kakšne ključne besede boste uporabili za vašo spletno stran.

Ne gre samo za to, da dobite obiskovalce na vašo spletno stran, temveč da dobite prave obiskovalce. Z raziskavo ključnih besed raziskave lahko napoveste premike v povpraševanju, se odzivate na spreminjajoče tržne razmere in proizvajate izdelke, storitve in vsebine, ki jih spletni iskalci že aktivno iščejo.

Orodja, ki vam pomagajo, da določite pravilne ključne besede:

  • Google Adwords’ Keyword Tool,
  • Google Insights for Search,
  • Google Trends Keyword Demand Prediction,
  • Microsoft Advertising Intelligence.

Osredotočite se na vključevanje ustreznih ključnih besed v vsakem elementu vaše spletne strani: Imena naslovov, vsebin, URL-jev in slik. Razmišljajte o vaših ključnih besedah kot iskalnih pojmih, vprašajte se: kako bi iskal nekdo, ki išče informacije o tej temi?

Responses are currently closed, but you can trackback from your own site.

Comments are closed.